torsdag 29 januari 2009

Idag skule jag och Jenna gått på mamma barn gympa på förmiddagen, men min kära son hade inte alls brottom till dagis, så vid 8.45 satt han fortfarande och tuggade på sin macka, han börjar på dagis kl 9.00 och gympan är kl 10.00 och det tar ca 40 min att gå. Han var inte heller påklädd utan fortfarande i sin pyjamas. GRRRR!!! Monstermamma! Så efter lite, eller rättare sag mycket tjat, hot och åter tjat så var mackan i magen och lilla monsterbarnet i sina ytterkläder, med sin trötta lillasyster i sin vagn. Kom till dagis något sent, alla barnen var samlade för fruktstund, alltså en halvtimme för sent!!!

Men, jag tog en promenad i stället! Men Jenna vaknade, så jag gick hem eftersom hon inte ätit upp sin morgonvälling så antog jag att hon innom snar framtid skulle bli hungrig.

När vi var hemma igen ringde jag min kära Linda som ville umgås. Vi gick till Lager 157, kul att kolla runt lite på kläder. Skule köpa tröja åt mig, hittade ingen, kom ut med ett tröja åt Lucas och 3 par strumpor med halkskydd under till Jenna, TYPISKT!!!

Rikard jobbar över så ingen Core för mig i kväll SUCK, blir nog ingen trimmad snygg kropp 2009 heller. Skulle ju kunna köra Pilates hemma, men det är aldeles för lätt att strunta i det! Vill ha en utmaning!!!

Nu ska jag lägga mig.

PUSS!!!

1 kommentar:

  1. Du har blivit utmanad!!! Gå in på min sida och kolla inlägget!

    SvaraRadera