måndag 5 januari 2009

Va ute i snön idag och lekte! Ååååå va kallt det var!!! Jag och Anna gick med våra små gryn sovandes i vagnarna, väl instoppade, medans Lucas kröp genom snön, han va så salig, såååå kul!!! Vi däremot ångrade ganska snart beslutet att gå ut, burr!
Men desto godare och skönare var det att komma in i värmen och äta lite mat. Sen va det väldigt gott med en kopp kaffe!


Lucas började tjata igen om att åka till mormor, fastän han visste att hon inte va hemma idag, så jag fick ringa så han fick höra från henne att hon inte va hemma, men hon kunde träffa oss i morgon. Då blev han nöjd :-D

Har fått HM katalogen och Ellos katalogen, har redan vikt ner sidor och kryssat för va jag ska handla, OJ vad jag är i behov av nya kläder, det ekar i min garderob!!! Men som vanligt blev det ju lite på barnklädessidorna oxå, Lucas behöver ju INGET inte ens sommarkläder, för han kan ha samma från förra sommaren. Men Jenna behöver ju lite sommar kläder, OJ vad söta klänningar och små toppar det finns :-) det är ju INTE svårt att handla :-D

Nu ska kaffekoppen fyllas och mamman ska luta sig tillbaka en stund och glo lite på tv.

KRAM!!!

1 kommentar:

  1. hojta till innan du ska skicka efter så kan vi beställa ihop!!

    SvaraRadera