söndag 25 januari 2009

OJ! Länge sen!!!

Oj oj!!! Typ en vecka sen nu va? Oj, vad fort veckorna går...
Kom hem från stockholm i tisdags då. Skönt att va hemma, ordning på torpet igen :-) Lucas kommentar när jag sa" nu när vi kommer hem så vill nog pappa ha puss och kram" då säger min lilla pojk"nää, pappa är taggig" hihi!!!

Veckan har rullat på bra, dagis för lillgrabben i onsdags, skönt, han behöver det!
I torsdags när jag hämtade honom så kom personalen och sa att han ramlat ner från en stol när det var lunch, men att han använt handen så det är antagligen ingen fara men vi ska va uppmärksamma på hur han verkar och hur handen ser ut. Hmmm...tänker jag då, klantigheten går i arv från pappsen! Vi åkte iaf till hans kompis Lea, för det va bestämt att dom skulle få leka på eftermiddagen efter dagis. Han va absolut inte på humör!!! Jättetjurig och ledsen, så när det blev dax att åka hem så va jag säker på att det inte stod rätt till!
Rikard åkte med honom till akuten, kom hem med gips!!! En ORDENTLIG spricka i armen, som va millimeter ifrån att va helt igenom! 2 veckor nu ska gipset va på. Inte konstigt att han va ledsen då! STACKARN!!!
Men när han kom hem igen så hade jag och Jenna varit och köpt en stor påse godisnapper till honom! hans favvogodis!

Mer då...jag håller på att vela om jag ska sälja min Emmaljunga city jet. Har fått låna och testa en mindre vagn...kan INTE bestämma mig!!! Den är ju så fin och så, men den andra är mindre och Jenna verkar gilla den...ska testa dom båda någon dag och se om någon kan va med och jämnföra...kan ju INTE bestämma mig!!!

Rikard och jag hade mysig middag igår, med film, ett glas vin och mycket god mat. Riktigt trevligt! Skräckis då såklart.

Jaja...ha de gött

PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar