lördag 10 januari 2009

Stan idag då...hittade faktiskt en tröja åt mig idag på rean, kors i taket, fick jag något!!! När vi va klara på stan gick jag bort till mammas jobb, anade att hon skulle sluta då ungefär, orkade bara inte gå hem efter dagen på stan. Halt och snöigt på alla gångbanor!

Mor följde med hem en stund och tog en kopp te. Jag började göra iårdning i Jennas garderob, hon växer riktigt mycket nu, så jag la undan hennes kläder som hon haft nu ett tag och tog fram det hon fick i julklapp. Kul att byta kläder faktiskt. Hon fick väldigt mycket fint!

Nu nannar lilltjejen, hon satt och somnade i mitt knä så jag fick lägga in henne i sin säng, gosfia!!! Förstår att hon är trött som hon far omkring hela dagarna! Fram och tillbaka upp och ner upp och ner...oj oj!!! Härliga unge!

Nä nu ska jag se om det finns något gott till kvällsmat! Ha det bäst!!!

PUSS!!!

1 kommentar: