fredag 9 januari 2009

Inga brutna ben hehe...

Ok, pappa ringde hem idag, inga brutna ben peppar peppar!!! Han har ju ALLTID sån otur när han ska göra något min kära make :-D men än så länge verkar det va lugnt! En dag till, dom åker hem på söndag!

Lucas började morgonen med, "åka nånstans" jaha sa jag, vart vill du åka då?, vi måste ju äta frukost..."åka mormor!" med en övertygande nickning, som vanligt :-). Mormor jobbar sa jag då, "åka mormor sen då, när mormor slutat jobba" återigen med en nickning, ok sa jag vi får ringa sen då..."ok"
Men sen blev ingen resa till mormor, det blev bestämt att jag och några kompisar skulle ner till stan och fika senare på eftermiddagen så då tyckte jag det va bättre att Lucas fick åka till farmor och farfar en dag tidigare, han skulle ju ändå dit i morgon, så då blev det ju roligare för honom där en att sitta på ett fik och stirra. Jenna och jag åkte själva till stan och fikade, mycket trevligt!

Va idag och inspekterade Annas nya lägenhet, den va jättebra! Lucas gillade balkongen bäst :-D Jenna har varit lite hängig några dagar, så hon sov en stund när vi var där.

Snön ligger kvar! Men det är behagligare temp ute nu, inte riktigt så kallt som för ett par dagar sen, då va det hemskt! LÄNGTAR till våren! Köpte en vårjacka idag till Jenna, underbart söt!!! Ska bli roligt att få hem!

Nu är det natti!

PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar