onsdag 28 januari 2009

Finns det något värre än människor som är falska? Man blir så arg så man skakar. Elaka människor!

Det är ju tur att man har BRA VÄNNER! Man slipper otrevliga besservissar som igentligen är okunniga och jobbiga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu har jag avreagerat mig! Tack!

Igår va vi på Öppna förskolan igen på mycket länge. Mycket trevligt! Va med Carro, William och Anna, Albin. Jenna uppskattade sången mycket och va på mycket bra humör!

Nu sover Jenna så nu ska jag passa på att ringa mitt jobb för att berätta att jag ska börja jobba till sommaren. Hoppades att jag skulle kunna va hemma längre men det går inte tyvärr.

Ha det bra!

PUSS!!!

1 kommentar:

  1. hihi förstår vad du menar... det var mycket trevligt igår =))

    SvaraRadera