lördag 7 februari 2009

Nu verkar det som att Jenna fattat att även små söta bebisar ska sova i sin egen säng :-) hon hade en liten period där hon ville sova i mitt knä, därav inget bloggande för mig hehe...tror hon hade lite ont i öronen.

Rikard och Lucas har legat i influensan, alla hostar nu! Faan va trist det är!!! Får börja med hostmedicin nu, jobbigt med hosta om nätterna...

Va och fyndade lite kläder igår på Ogräs, går aldrig in där annars, för dyrt, men väldigt fina kläder! Men vi såg ju att det va rea så vi gick in, det va super-rea! ta tre betala för två + halva priset. Så jag betalade bara för en vara igentligen. Så Jenna fick en pyjamas, bara älskar den! Skogsgön och gammelrosa randig. Och två sommarklänningar, en vit och röd randig och en brun och rödrandig. Supernöjd med mitt köp!!! Lucas behöver ju inga kläder, men hittade en jättefin tjockare tröja på Lindex, men rättså dyr, får se om det kommer någon rabatt lapp snart, då får jag köpa den då! Tycker 229 kr är dyrt för en tjocktröja, men det kanske det inte är...jaja...
Snygg va de iaf.

Kollade på Melodifestivalen i kväll. OJ vilken flopp!!! Va det ingen annan programledare ledig eller??? Alltå, hon va ju bara FÖR MYCKET!!! Nä, och sen Carolin Af Ugglas...BORT!!! V kan ju inte skicka nåt sånt, sjunger om att karln är otrogen...hmmmmmm! Jaja, kul är det å se på det iaf. Ännu roligare är ju stora Eurovision. Alla roliga konstiga bidrag! Satt ju på BB och kollade på det förra året med en aldeles nykläckt Jenna, man blir ju aldeles varm i kroppen när man tänker tillbaka! Oj va stor hon blivit!

Va hos Anna och Albin en sväng på fm idag, alltid trevligt! Alltså...man tänker ju inte på det själv, jag har vant mig vid att klä av Jenna när hon står på golvet, men Anna kommenterade det, jaha...och hon står själv nu då! Då hajjade man till, hjälp va man vänjer sig snabbt...hon gör ju det! Hon står själv, men herre gud, inte hela tiden såklart, hon står i typ 10-15 sek, sen sätter hon sig ner. Hon är ju bara 8 månader, nu ska vi inte förhasta oss!

Nä, nu är det nattis!

PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar