söndag 11 januari 2009

Skönt, nu är pappa hemma igen, lite ordning på torpet igen hehe!!! Men han hade haft roligt i sälen iaf. Dom planerar redan en resa igen nästa vinter.

Carro ringde lagom tills Jenna skulle sova, hon föreslog en promenad, den välkommnade jag, men det var verkligen isgata ute!!! Tur att man har en barnvagn att hålla sig i! Vi gick en bra sväng, hamnade till slut på Lager 157, kollade lite kläder, men handlade inget, hittade lite till mig men jag ska gå ner lite till i vikt innan jag handlar kläder till mig själv. Typ 10 kilo. Men jag har till sommaren på mig så nu får man väl sätta fart!

När vi kom tillbaka hem så åkte Carro hem till sig jag skulle ju åka och hämta Lucas hos farmor och farfar. Dom skulle bjuda på mat oxå, det tackar man ju inte nej till! Vi fick ciderstek sås och ris, MUMS!!! Åt alldeles föööör mycket! Men det var det värt hihi...
Lucas ville ju inte åka hem men var glad att se Jenna och spelade upp sig som han brukar göra, lyckades ha omkull Jenna så hon rasade in i en fotpall så hon fick sin andra bula denna veck! Aj! Hon grät så hon snörvlade lilla gumman.

När vi kom hem satte Lucas upp klistermärkena han fått av farmor och farfar på sin vägg. Det tyckte han va jätteroligt, han får sätta sånt på sin vägg, det rummet har vi inte tapetserat om så...

Bra dag!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar