lördag 3 januari 2009

Min debut

Jaha...min första blogg...
Idag har varit en ganska så lugn och behaglig dag, jag fick lite sovmorgon i morse faktiskt. Skönt, det blir ju inte så ofta! När jag kom upp efter min sovmorgon så sov Jenna middag så jag och Lucas fick lite tid för oss själva medans pappa åkte och gjorde några ärenden.
Efter en stund vaknade lilltjejen och då va friden förbi :-) då satte dom båda igång att leka, det är full rulle :-D man skrattar rättså mycket åt dom faktiskt...

Jenna hjälpte mig sen att plocka i diskmaskinen, eller rättare sakt hon plockade ur och jag plockade in, försöker med ajaj men hon bara skrattar åt mig. Sätter undan henne men hon är som en lite duracell-kanin, på två sekunder är hon tillbaka och upp igen mot diskmaskinen, hehe va skönt det va när man visste att där man satte bebisen där satt hon :-D, men de här halvåret har gått rasande fort!!!

Sen när diskmaskinen va fylld så ropade Lucas på Jenna och hon satte fart mot hans rum, lite lek...

Nä nu ska man väl sova då...

KRAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar