måndag 12 januari 2009

Jäklar va dåligt tålamod man har!!! Det märks att man har småbarn, trött trött, trött!!!!! Somnade på mammas soffa förut, medans barnen lekte för fullt, men skönt va det!

Va på föräldragrupp idag. Trevligt! Kul att se alla barn, dom växer så det knakar verkligen. Efteråt gick vi hem till mamma där Lucas var och väntade för han va jättehungrig! Det va ju dax för lunch så...

Sen på eftermiddagen åkte jag Lucas och Jenna till Ewa och Lucas kompis Tilda för att leka lite, jätteroligt! Fick med mig en påse mössor, en klädhylla och en barnvagn hem hehehe...ska testa vagnen och se om jag ska byta. Hon skulle inte ha så mycket för den så...då säljer jag emmaljungavagnen.
Barnen lekte bå, slogs lite, bråkade lite men det va inte så farligt ändå, det har varit värre :-) men det är konstigt att dom ALLTID leker bäst när vi ska åka hem hehe. Jenna va jättetrött och somnade i bilen, fick äta gröten i mitt knä. Sen bums i säng.

Lucas ska till dagis i morgon, första dagen på måååånga veckor, ska bli skönt, ska åka till Oskarshamn och gå till Name It, ska bli roligt med en liten tripp! Jag och Carro ska åka med Jenna och William.

Natti natti!

PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar