måndag 16 februari 2009

Oj, nu va det ett tag sen igen, Jenna har haft magsjuka i över en vecka och då sovit i min famn större delen av dygnet, då även kvälls och nattetid...nu är hon ÄNTLIGEN frisk!!!
Skulle gå till öppna förskolan i morgon då, men fick reda på av min svägerska att det är stängt, det är ju lov i skolan så då har dom tydligen stängt :-( Typiskt, nu när vi äntligen kan vistas bland människor igen!

Har beställt MASSOR av kläder på polarn och pyret i dag, har ju en sån windstopperoverall som dom nu återkallar, så då när jag skickar tillbaka den har jag bett om kläder i stället, en kompis som bor i stockholm och har lite lättare för att ta sig till en sådan butik ska gå och byta overallen till andra kläder. Jätteskoj!!! Fick faktiskt ut 5 andra klädesplagg i stället för denna overall! Hade lite rabatt och sådana kuponger som jag skickade med...
Alltid bra när man ska fylla på Jennas garderob med nya fina kläder. Men ska spara dessa till sommaren...

Lucas ska till dagis i morgon SKÖÖÖÖÖNT, oj hur lät det...men alltså han har varit hemma i 2 veckor nu, han ÄR överaktiv, understimmulerad 3 åring...på dagis får han leka av sig med sina kompisar, det blir inte samma hemma, även om man hittar på saker...

NU VILL JAG HA VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fatta det nu j***a vinter!!! Lucas vinterkläder börjar bli för små, overallen kan han INTE ha, den har jag lagt undan, jackan börjar bli trång, ok, den är från förra vinter, men alltså, han kunde ha den i början av vinter, men nu börjar den bli tajt när man ska ha in en tjocktröja under! Jennas lilla jacka ÄR för liten, denär halvvägs upp på underarmen, stackars liten, har dock hittat en ny på Tradera, en sån som jag skulle dööö för att få tag på!!! Kik kid jacka, passar perfekt till hennes fina nya mössa i samma märke!
Aja, nya vinterkläder köper jag bara inte, Lucas får dra på sina liiite för små kläder, Jenna får vårjacka som jag trycker in en fleece under...så är det bara!!!

Nåt kul då, ÄLSKAR MINA VÄNNER!!!

PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar