onsdag 6 maj 2009

Ojojoj! Länge sen nu!

Guuud va slarvig jag varit med skrivandet!

Ja, här hemma så tuffar livet på, fort, oroväckande fort! Jennas 1-års dag rusar mot datum! Min lilla tulta blir 1 år snart...

Lucas har börjat en ny fas i sin trotsålder, som började med 3-års trots, men nu när han börjar närma sig 4 år så får man väl byta och säga 4-års trots, som tydligen aldrig tar slut!!! Nu har han börjat tjäfta tillbaka när man säger åt honom något. Man bara står där som ett frågetecken!
Att vara mamma är SVÅÅÅÅRT!!!
Meeen, jag älskar honom OTROLIGT mycket ändå! Svårt ibland att se bakom trotsen när han bara går på och går på.

Idag när jag hämtade honom från dagis, började han gråta. Han och några andra barn stod och tittade på när ett barn spelade ett datorspel. Ett barn sa då till Lucas" Men Lucas sluta då"! Och då började han gråta och sprang till mig, antagligen för att jag hade kommit och han såg mig.

Åkte till hans kompis Lea och jag satt och babblade med mamma Carro, som när som helsta ska spricka ser det ut som hihi!!! Bebisen är en vecka över tiden nu, oj vad vi väntar allihopa! En liten tjej till ska de va i magen.

Jenna, min lilla Jenna. Oj vilket humör hon skaffat sig! Hon slår omkring sig och slänger sig på golvet och gråter och skriker!!! Gullar man med henne när hon inte är på humör så slåss hon, så bäst är att låta henne va...men oj så go hon e!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar