fredag 15 maj 2009

Jaha..utmanad!

5 Saker jag vill få gjort under 2009

Hmmm...
1. Komma tillbaka till min utgångsvikt från tiden innan Jenna.
2. Va den bästa mamman man kan tänka sig för mina små...
3. Unna mig själv lite mer
4. Stanna upp lite oftare och njuta av livet :-)
5. Sista. Umgås med människor jag älskar!!!

Lite hängig...hostar som in i h-vete. Skulle följt med kompisar till sommarstuga i helgen, men mår inte hundra så vi åker ut i morgon under dagen om jag känner mig piggare. Hoppas på det, kul att komma bort en stund :-)

Börjar lite smått planera för kommande 1-årskalas. ja, hon är ett år snart, svårt att fatta!

Ska köpa ballonger som ska sitta i taket på altanen, och baka tårta, vet inte alls vad hon ska ha på sig. Har gjort i ordning lista på vilka som ska komma.
Nu FÅR DET INTE REGNA PÅ LÖRDAG DÅ GRÅTER JAG!!!!!!!!

Jaja...vädret styr man ju inte över, men tråkigt skulle det va...

Puss!!!

1 kommentar: